Som medlem bliver du medejer af Coop sammen med mere end 2 mio. andre!

...og får noget at skulle ha' sagt i din lokale butik!

Ejer du lidt bestemmer du lidt!

Som medejer af andelsforeningen Coop kan du være med til at sætte dit præg på din lokale butik, bidrage til mere aktivitet i dit lokalområde og stå sammen med os om at skabe en grønnere, bedre og mere bæredygtig hverdag.

Forstå demokratiet i Coop

Coop er en demokratisk virksomhed, som er ejet af mere end 2 mio. medlemmer.
Landsrådet er Coops øverste myndighed, der sætter retningen for Coop.
Landsrådet består af 124 medlemmer valgt af ca. 3700 medlemsvalgte fra hele landet.
Brugsen, SuperBrugsen, Kvickly og Coop har i alt over 500 lokale bestyrelser. Som bestyrelsesmedlem i Coop har du mange muligheder for at gøre en forskel i din butik og dit lokalområde.

Bestyrelserne er medlemmernes repræsentanter i butikken og butikkens ambassadører i lokalsamfundet i samspil med de ansatte.
Bestyrelserne arbejder aktivt for at styrke butikken, det lokale fællesskab og Coops demokrati, mærkesager og værdier.
Vil du også have noget at skulle ha' sagt?
Ønsker du at engagere dig lokalt i en bestyrelse, eller vil du vide mere om, hvad der sker i din butik? Så tag fat i din lokale formand eller spørg efter bestyrelsen i din tilhørsbutik.

Det er medlemmerne, der ejer Coop

Som medlem og medejer er du en del af et fællesskab af over 2 mio. danskere, som elsker økologi, gode råvarer, ingen skadelig kemi, mindre madspild og mere dyrevelfærd. Mad og ansvarligt forbrug handler for os om andet og mere end en fyldt indkøbspose.
Det er derfor, vores butikker har engagerede lokale bestyrelser.
Det er derfor, frivillige arrangerer madfællesskaber og debataftener om det, der betyder noget lokalt og globalt.
Og det er derfor, vi giver vores medlemmer mange måder at handle på og mulighed for at bestemme lidt mere.

Det skal kunne betale sig at være medlem af Coop

- og det gør det også! Udover medbestemmelse og mulighed for at søge indflydelse, giver vi også en lang række kontante fordele til vores medlemmer. Se alle de mange medlemsfordele du får i Coop. Det gi'r nemlig bonus at være medlem.

Mere smag for pengene

I Coop bliver du ikke spist af med hvad som helst.
For hvis en vare ikke smager, som vi synes den skal, så laver vi vores egen. Og først, når varen lever op til vores krav om kvalitet, pris og smag, får den lov til at komme på hylderne i vores butikker.

Vi sætter desuden hønen før ægget i Coop.
Flere og flere vil gerne have varer, der har gået en ekstra mil i forhold til dyrevelfærd. Derfor har vi bl.a. fjernet buræg fra hylderne og lanceret et dyrevelfærdsmærke, der gør en konkret forskel for millioner af dyr i Danmark. Det gi'r mening.