Medlemmere er medjere

...og sammen ejer vi Coop

Ejer du lidt, bestemmer du lidt!

Som medlem af Coop bliver du, sammen med mere end 2 mio. andre, medejer af andelsforeningen Coop. Det betyder blandt andet, at du kan være med til at sætte dit præg på din lokale butik, bidrage til mere aktivitet i dit lokalområde og stå sammen med os om at skabe en grønnere, bedre og mere bæredygtig hverdag.

Vi har mere end 2 mio. medlemmer - og plads til dig!

Coop har ingen aktionærer. I stedet er det dig som medlem og medejer, der får del i overskuddet i form af kontante medlemsfordele.
Når du handler i Coop får du både færre bekymringer og mere at handle for. Vi har nemlig stillet alle de strenge krav for dig, så du trygt kan fylde i kurven. Så er der én bekymring mindre i hverdagen. Samtidig med at du handler trygt, optjener du bonus på udvalgte varemærker, som du altid kan handle for.

Vi går ind for god kemi

Det giver ikke mening, at der er problematiske kemikalier i fx indpakningen til mikroovns-popcorn. Derfor fjerner vi systematisk kemikalier, der er under mistanke for at være skadelige for miljøet og eller helbredet. I al beskedenhed er vi verdensmestre i at forbyde problematiske kemikalier, så vores kunder kan handle trygt

Som medejer er du med til at sætte dit aftryk

Vi lytter til vores medejere – også selv om vi ikke alle kan tale direkte sammen. Coop er nemlig sat i verden for at varetage alle mere end 2 mio. medejeres interesser – og hæve barren for, hvad en dagligvarekoncern kan.
Derfor spørger vi hver uge 1.000 medejere om alt fra prisen på leverpostej til problematiske kemikalier i varerne. Og vi lytter til medlemmerne i de over 500 lokale bestyrelser, som er med til udvikle vores butikker. Det gi'r nemlig mening at handle - sammen!

Vi sætter det lokale i højsædet

Det giver ikke altid mening at transportere mad på tværs af kloden og at købe den af kæmpe multinationale giganter, når der er en producent lige i nærheden af vores butikker.  Derfor prioriterer vi lokale varer, der er produceret med hjerteblod og grundighed; hvor kvalitet, ægthed og smag er i højsædet.

Og der er flere fordele, som venter på dig som medlem!