Medarbejderbonus som
personalefordel i Coop

Hvordan opnår du medarbejderbonus?

Du skal være medlem af Coop
- Meld dig ind dig på indmeld.coop.dk

Du skal være tilmeldt Personalekøbsordningen
- tilmeld dig via ServicePortalen

Du skal huske at registrere dit medlemskab, hver gang du handler i Coops butikker for at få medarbejderbonus for dine indkøb.

Kontakt

Har du spørgsmål vedr. vilkår eller tilmelding til medarbejderkøb, kan du kontakte HR Support på 43 86 36 40 (tastevalg 4) hverdage 8-16.

Har du spørgsmål til din specifikke køb eller bonus, kan du kontakte Medlemsservice på 43 86 20 20 hverdage 10-14:00.

Medarbejderbonus overføres til din bonuskonto med det samme

Når du handler i Coop og får scannet dit medlemskort eller din Coop app, som er tilknyttet dit personalenummer, optjener du medarbejderbonus.
Din medarbejderbonus vil straks efter et køb blive synlig i bonusboblen, i din Coop app og på medlem.coop.dk. Du kan på den måde allerede betale med den ved dit næste køb.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan beregnes medarbejderbonus?

Medarbejderbonus beregnes som 10% af dit køb i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og Coop.dk og 5% af dit køb i 365discount. Vær opmærksom på at visse varer ikke udløser bonus*.

*Følgende varer giver ikke bonus:
Aviser, cigaretter, rygeartikler, fyringsolie, frimærker, billetter, håndkøbsmedicin, gavechecks, pant og returpant vedr. emballage, alle former for spil og lotterier samt serviceydelser hos andre; herunder f.eks. oprettelse.

Hvornår kommer medarbejderbonussen ind på min bonuskonto?

Din medarbejderbonus går ind på din bonuskonto umiddelbart efter købet. Dog kan større beløb tilbageholdes i op til en uge inden de frigives, da de skal gennem et ekstra tjek.

Hvor kan jeg bruge min medarbejderbonus?

Du kan bruge din bonus til betaling ved køb i Coops fysiske butikker og på Coop.dk.

Skal jeg have Coop appen for at få medarbejderbonus?

Det er ikke nødvendigt at have Coop appen for at kunne opsamle og bruge din medarbejderbonus. Du kan også følge din saldo på din profil på medlem.coop.dk. Dit medlemskab kan registreres ved køb på de måder du er vant til, Coop app, medlemskort, Coop Bank betalingskort, medlemsnummer og mobilnummer. Det vil i øvrigt fremgå af din kvittering, at du er registreret som personale.

Skal jeg handle for 500 kr. på en måned inden der opnås medarbejderbonus?

Nej, medarbejderbonus beregnes fra 0 kr. Vær dog opmærksom på, at visse varer ikke udløser bonus*.

Giver alle varer medarbejderbonus?

De fleste varer giver bonus, men der er nogle undtagelser. Følgende varer giver ikke bonus:
Aviser, cigaretter, rygeartikler, fyringsolie, frimærker, billetter, håndkøbsmedicin, gavechecks, pant og returpant vedr. emballage, alle former for spil og lotterier samt serviceydelser hos andre; herunder f.eks. oprettelse af abonnement og salg af telekort.

Hvem kan få medarbejderbonus?

Du skal være medarbejder og medlem i Coop eller en brugsforening for at kunne få medarbejderbonus. Visse brugsforeninger står dog uden for ordningen. Spørg din leder hvis du er i tvivl.

Skal jeg være medlem af Coop for at få medarbejderbonus?

Ja, du skal være medlem af Coop for at kunne blive tilmeldt medarbejderordningen. Er du ikke allerede medlem, kan du blive det på indmeld.coop.dk. Det koster et engangsbeløb på 200 kr. at blive medlem af Coop.

Hvad hvis jeg vil returnere en vare jeg har fået medarbejderbonus på?

Hvis du vil returnere en vare du har opnået medarbejderbonus på, skal du huske at få registreret dit medlemskab ved kassen ved returnering så bonussen bliver trukket igen.

Hvordan tilmelder jeg mig medarbejderordningen?

Du kan tilmelde dig medarbejderordningen via Serviceportalen. Er du nyansat, kan du finde tilmeldingsskema sammen med din tilsendte kontrakt i E-boks.

Hvad gør jeg hvis min ægtefælle/samlever har sit eget medlemsnummer og godt vil optjene medarbejderbonus?

Hvis du har en ægtefælle eller samlever der har sit eget medlemsnummer, skal I være registrerede på samme medlemshusstand. Kontakt Medlemsservice hvis I skal have jeres numre lagt sammen eller hvis I er i tvivl. Desuden må de små nøglekort og evt. ekstrakort udleveres til og benyttes af medlemmer af husstanden.

Hvordan tilmelder jeg mig medarbejderordningen, hvis jeg ikke er ansat i Coop?

Er du ansat hos Coop Bank, Severin eller Republica skal du kontakte dit respektive hovedkontor for tilmeldingsskema, som de sørger for, at indsende for dig.